Wednesday, March 2, 2011

~3 daddies and 1 mommy~

selamat malam..ok ari nie 02.mac.2011..cik gedik nak membebel lagi nie..hihi..ok smlm 1hb..cik gedik tdo kat ruang tamu,seblum nak tdo..cik gedik tgk2 cerita apa
yang best malam 2..mase 2 jam 11 lbih da..tgk smua channel,xda yang menarik perhatian aku..tapi xtau np tngan aku nie gatal sgt nak tkar channel KBSW(391)..aku tekan info..nama crita 2 `three daddies and one mommy`..aku baca info dia..ok jgk..so aku tgkla..tkan subtitle bm xdpt..english je..faham2 sndr jela la..haha..cite dia smlm..ada 4 org llaki,dorang nie sahabat baik..sorang ,dr kwn dorang da kawen..bini dia tgah mengandung..tapi kwn2 dia yang 3 org 2 yang jaga..coz laki dia keje..yang 3 org nie sbok dok cari kdai nak bli bahan2 untuk mskkn pmpn 2....mmg lucu gelagat dorang..hihi..pas 2..bila kwn dorang yang keje nie nak balik..dia kemalangan dlm jalan raya..ha..time nie yang cik gedik touching sgt..airmata aku jatuh tanpa henti..sbb kawan2 dia yang 3 org nie kbumikan dia..ngan bini dia yang tgah sarat mengandung..bini dia nangis tanpa henti..samela mcm aku jgk..haha..aku xtau npe crta 2 btl2 buat aku tersentuh..haha..bengong aku..lagi 1 dlm cite 2 aku ade minat ngan sorang kwn dorang nie..hensem..mmg aku berkenanla..haha..ok setakat nie je aku blh crtakn..slbhnya tgkla sndr ek..hihi....



nie llaki yang aku minat dlm cite 2..

2 comments:

Eera wa said...

waaa mcm best je za. rugi tak dpt tgok :(

Anizah said...

ha..2la kau...best..aku tgk sampai nangis2..hihi