Friday, February 25, 2011

~waras ke x waras~

salam 1 Malaysia...dan salam hari jumaat...hari yang indah bagi segala hari....ok ari nie nak update ckit...mst korang tertanya2 kn npe tajuk aku mcm 2..hihi...ok..kali aku nak cite tentang rambut aku...yang da lama aku geram sangat....gara2 rambut aku,aku tension...ok...aku ade ckit masalah tentang rambut..tapi xla teruk sangat...adela ckit je..hihi...

CIRI-CIRI RAMBUT:

*tebal
*panjang paras bawah bahu
*rambut mati

ok..yang kat atas nie ciri2 rambut aku...dlu rambut aku sihat sangat,lurus je,panjangnye sampai pinggang aku...tapi d`sebabkan time 2 aku masi sekolah..so aku rase rimas ckit coz pakai tudungkn...jadi aku potong rambut aku macam `david beckham`..hahah...gila sakai aku mase 2....sejak dari c2..aku mula tkar2 syampu..macam2 aku pakai....sampaila rambut aku jadi mcm nie sekarang...aku bercadang nak potong rambut aku..aku nak potong pendek tapi aku sayangla rambut aku...aku nak simpan rambut aku nie sampai panjang...penat aku nak taip..jom tgk gambar dlu...



artis yang selalu tkar2 fesyen rambut
nak buat rambut mcm nie tapi pendek sangat
yg nie cntik tapi xbrapa minat
nak simpan rambut mcm nie
bila da simpan rambut panjang,penat plak nk cuci

ok..da tgk smua gambar da??ok....bila aku tgk gambar2 nie...aku xtau nak buat ape....tapi aku msti buat sesuatu dgn rambut aku nie..yela rambut kn salah satu `mahkota` bagi wanita...sekarang nie aku da buntu da nak fkr pasal rambut aku nie....so,korang ade pendapat x??

No comments: